Hej hopp gummisnopp!

God dagens, sitter och kollar på P.S I love you med mor och far. Gillar inte den filmen men det är nog för att jag gråter varje gång jag ser den haha. Gerard Butler är gammal men fan så het en karl kan vara! :D

Vill passa på att säga grattis till Daniel som blir 26 idag! Grattis ponken :)

Ja.. juste var på sjukhuset idag, som vanligt "/ Gick väll bra antar jag ska få telefon tid med läkaren från sjukhuset om 2 veckor så får se då vad som kommer hända. Om jag ska operera mig eller vad det nu blir. Bahh

Men fick dra till skolan direkt efter, men fick iaf vänta i över en timme på lektionstid, men hade svenska och småföretagande. Fick komma igång med vårat företag som vi ska starta, jag och 3 andra hahah jo vi är ju bara 4:a stycken i ekonomiklassen ^^

Hihi hade verkligen inget att skriva idag, men kanske har något att säga imorgon!

Puss

/ sarah


Love you till the end

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0