Helt nöjd!

Hej hej hej! Jag är toknöjd med inköpen igår när jag var på stan tillsammans med Caroline, min hur gulliga snutta! Var som blev köpt var:

  • Skinnjacka,
  • Converseskor
  • Tygskor
  • Lila linne
  • Rosa örhängen
  • Rosa halsduk
  • Grå halsduk
  • Blommig sjal
  • Vit BH
  • Svart mössa
  • Jeans skjorta

Helt toknöjd är jag verkligen! Sen efter stan åkte jag en snabbis till danslokalen för att hjälpa mitt med städning, gubbarna har börjat lägga om golvet där också så det blir lättare glid i dansen! Sen var det hel en snabbis,köka kräftor och läkor sen sminka sig för Anna-Lena kom och hämta mig så stack vi till Österby-folkan för lite social dans. Helt okay om jag får säga det själv :) Kom hem tilll kvart i 1 och sov till halv ett. Är snuuuskigt trött!!!

Puss
/ Sarah





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0