Hem från Gotland och direkt till The voice!

Kom från Gotland igår och direkt vart det att ta sig till sthlm, kunsträdgården för att se The voice, men hur lyckat var det när man höll på att svimma så fick dra med mig Caroline och sätta mig på en kant för att inte falla ihop totalt. Sen fick vi kila till Max i klungan så jag kunde få nått att äta eftersom jag inte ätit på hela dagen och socker!! Fanta!! Åhh har ALDRIG smakat så gott i mitt liv. Känndes underbart hahah! Men sen var det bara att klänga sig in igen för att kunna se Sean Banan som SUGER LIVE!!!

Det vart lite sturl med tåget hem, eller ja jag vet inte vad som hände egentligen! Hahah men vi kom hem till Caroline tillslut iaf ! =) Fick sova ensam i hennes rum ( ville det efter som jag *host* snarkar lite grann xD ) och det komiska va att jag sov så jääävla hårt så jag hörde inte när larmet gick igång men ändå alla andra gjorde det ^^ Jag sov alltså skitbra :D

Ska nu vara social mot Caroline. Käka frulle!

Love you!
/ Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0