Jag känner mig ful

Ja ni, du sitter tandställningen på plats. Jag känner mig så fruktansvärt ful. Såfort jag pratar eller ler så poppar tandställningen upp... Vissa passar faktiskt i tandställning men jag är garanterat inte en utav dem. Verkligen inte.

Eftersom jag var i uppsala och satte i tandställningen så var jag inte i skolan idag. Känns skönt, har bara varit där två dagar i den nya skolan och det känns inte alls bra. Som att ingen i klassen gillar mig. Jag tänkte på en sak. När jag gick på kunskapsgymnasiet så varje gång det kom någon ny så var det klart tt man presenterade sig och kanske till och med visade runt. Men på brux. Inte en ända jäääävel i min klass har presenterat sig för mig och en hel del kollar på mig som att jag är helt jävla psyko i huvet. Sweet sweet!
Och imorgon ska jag till sjukhuset på morgonen så kommer inte vara i skolan på förmiddagen, vilket är äckligt skönt. Skulle vilja ha hemmastudier i stället. Nu så känns det som att de skulle vara mycket skönare!

Usch, ja.. jag ha mina irriterande problem. och dessutom har jag märkt att jag är jätte känslig. Gråter för absolut IIINGENTING. Herre gud säger jag bara!


Puss
/Sarah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0