Länge sen så tjenis penis!

Jag har visst inte skrivit på ett tag men det är ju för att jag åkte till Linköping och kom inte åt bloggen på mobilen... så det blev inget bloggande där ifrån men kan ju alltid berätta vad som hände en en och en halv vecka jag var där :) och det var knappt ett skit :P hade rätt tråkigt när jag var hos mormor men på onsdagarna åkte jag inte till Lkpg.

Det började med att Linn och Ante släppte av mig i Linköping. Jag skulle sova hos Anita, fick inte tag på henne så det blev att ringa lilla Nalle. Han kom ochhämtade och körde mig till hans jobb så länge.Iaf tills Henke hade slutat jobba så jag kunde komma in i lägenheten. Men Anita kom strax efteråt. Va himla kul att träffa Henke, Anita och Nalle igen. Är ju inte allt för ofta man gör det. Och speciellt inte Henke :( Men dagen efter träffade jag Martin var väll kul. Senare drog jag hem hem till mormor med en 70 mins lång busstur -.-

Hela tiden bestod väll av tv, fika,tv,lite mer fika och lite blåbärsplockning. Yess thats pretty much it. Men har också slingat mormors hår och mitt eget hår färgade jag. Vart faktiskt ganska nice och har börjat lägga ner luggen, skita i att sätta upp den och den ser inte allt för tokig ut faktiskt :)

Onsdagen efter åkte jag in till lkpg igen. Försökte shoppa lite grann men det gick ju inte helt kanoners. Hittade inte ett skit :( Måste hitta present till Carro och Emma.Och de har ju redan fyllt år :(  Men efter någon timme på stan kom Martin och Hassan in. Gick runt på stan, fikade. Sen vid 4 tiden gick jag till stationen för att träffa Calle som skulle komma med bilen. Vi två åkte iväg till Berg slussar och käkade as god glass som mäst bestod utav grädde. men gud så god den var. Vi tog en promenad ner till Roxen eller hur fasen det stavas. Rocksen? Aja sen tog vi bilen tillbaka in till stan. Han visade mig universitetet och sin egen skola Katedral och Bersan där min lilla far gick. Hade det skit trevligt med Calle :) Får asolut träffas nästa gång jag åker ner. Helt utan tvekan :)

Men nu mste jag ställa mig och baka ;) Jag vet att Carro är inne i stan nu så kan skriva det nu. Jag ska baka några muffins med bakformar som det står Happy Birhday på. Dom är skit söta!! :D
För snart kommer ju hela gänget från stan hit! Helt awsome det kommer att bli :)

No love today ;)

/ $

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0