Skönt men smärta och ugleyness

Jajamän nu efter ett års tid är det äntligen dags... eller ska man verkligen säga entligen? I alla fall så sätts min tandställning in, ska bara a på överkäke så det blir nice, dessutom att jag inte behöver ha den så länge gör saken bra och sen resultatet. Ska slipa ner tänderna och bleka dem sen ^^
Men jag säger bara, hellre har jag tandställning i ca ett år (förhoppningsvis mindre tid) än att gå med ful tänder resten av livet så får satsa nu, lite sent dock :P

Hela veckan har vart crasy! Gillar inte min nya skola, vill tillbaka till Uppsala. Känns bara feloch man har liksom ingen på bruks... böla 4 timmar första kvällen av skolan. F fan säger jag bara.

Sen har det varit crasy för många vet att jag aldrig visar när jag blir arg. Men i lördags var jag tydligen på hugget förfyyy fan så förbannad jag var. Bara häntett ytterst fåtal gånger som jag skrikit på någon sådär. Men det var ju också en blandning mellan förbannad, ledsen, besviken och trötthet. jag hatar verkligen att bli arg. Så jobbigt"/

men fuck nu måste jag kila,tandregleringen och tandställning väntar :(

Puss

/ Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0