Smärtan som jag älskar!

Äntligen sitter jag i fotöljen och lyssnar på musik för mig själv. Helt underbart att ha föräldrar borta för några dagar! Kom precis hem från Linn och Ante. Hjält till at städa deras lägenhet idag. Jag var på bio med Frida och såg Knight and day, hur mysigt som hälst så när jag satt på bussen runt halv 12 så bestämde jag mig för att åka hem till Linn ist för att vara ensam hemma. Det är as skönt men på kvällarna är det faktiskt lite rusikigt!

I måndags så var uppsalagangsterna här! Oh ye ni hörde rätt! Caroline kom några timmar tidigae än alla andra. precis när hon kom innanför dörren var mina födelsedags muffins till henne precis klara så hon fick dem direkt från ugnen med formar där det stod Happy Bithday på. Kolla på dirty dancing 2 innan alla andra skulle komma.
Jocke, Jakob, Jakob och Lovisa! Synd att det spöregna för vi skulle egntligen grilla... så fick steka fläskfilén istället men det funkade ju lika bra det.


Skriver senare!
Lots of love
/ Sarah!
Util we bleed med Lykke Li

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0