The darkest clowed of them all

Idag har det varit en riktigt jävla skit dag!

Har sagt hej då till min bästa vän Sofia!! Hon åker till USA i ett fucking år!! UTAN MIG! :'( Usch det var verkligen jobbigt att säga hej då! :(
Sen har tankarna bara virrat runt. Usch jag hatar dom dagarna jag tänker på dig. Fan det får mig att må dåligt. Inte för att jag älskar dig utan jag mår dåligt bara för att. Liksom jag har ingen aning om varför jag tänker längre. Jag har heller inte de tankar som får mig svartsjuk. Jag brukar aldrig vara svartsjuk men det har jag varit ett tag. Men det börjar entligen släppa. !! Vilket jag är glad över :)

Åker till Gotland imorgon bitti! Kanske hittar en snygg kille där som är helt awesome ;)
Men men måste slagga

No love today
/ Sarah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0