Annan dagen!

Julafton är över och känner lugnet och hur skön stämningen för en gångs skull är. Absolut ingen stress eller någon skola. Känns skönt att få jobba imorgon, hostan och förkylningen börjar lägga sig så kanske får vara frisk på nyår för en gångsskull som apropå det ska firas i Norrtälje med bästa Rebecka!! <3
I julklapp fick jag mig
  • En Parasonic TV 32 tums grej
  • En ny piercingsstav med ett hjärta som hänger och lite strass ( bild nedanför )
  • Hårvårdsprodukter, Matrix. Älsklings produkter.
  • Volumaster, Björn Axén.
  • Skinnhandskar
  • Pengar
Erik Linder – Ingen kan älska som vi

Kommentarer
Postat av: Rebecka

hej babe <3

vilken fin piercing du fick... hihi :)

längtar tills du kommer hit, kommer bli så mysigt! <3

2010-12-25 @ 23:16:37
URL: http://rebjansson.blogg.se/
Postat av: Sarah

Tack hjärtat!

Jag längtar jag med! <333

2010-12-26 @ 16:02:21
URL: http://sarawh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0