Äckligt varmt med ful lugg

Kom precis hem från en härlig dag från stan tillsammans med Caroline! Började med att jag klippte mig, och jag är definitivt INTE nöjd med luggen, men det andra funkar faktiskt helt okey :)

Så det blev att köpa ett par svarta gladiatorskor, vit klänning från Carlings med spec rygg, sen en klänning från Bik Bok som är verkligen sommrig med lila blommor, visserligen när jag böjer mig eller den minsta lilla vindpust kommer så visar jag rooooompaaahhhh! Hahah men den är fin iaf :)

Snart kommer Rickard och hämtar mig med moppen så ska vi åka och bada! Ska bli så skönt efter en sån varm dag! Skönt med en dag ledigt innan de 4 sista arbetsdagarna drar igång igen!

Aja men nu blir det att kila om man ska hinna packa innan Rickard kommer! Shit länge sen man träffade pojken :( Miss him so much!! <3

Lots of love
/$

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0