Härlig värme och stinkande fötter

Sitter på altanen med fötterna uppe på bordet och är en aning social mot mina fötter. Är faktiskt ganska mysigt men far börjar väll tjata om att jag ska städa mitt rum snart igen så då är det inte lika mysigt längre...

Fläkten är på och stinkande fötter stinker inte lika mycket längre. Så som sommar är, absolut!

Nu ni! Nu har jag bara en vecka kvar av jobb sen sticker jag till Linköping / Kisa så då blir det farligt :D
Nej men seriöst. Känner att jag behöver komma iväg nu. Som sagt så har jag inte mått bra de sista tiden. Alltså de 3 sista veckorna. Så behöver ta de lugnt utan tjat och frågor. Vill vara själv så då känns det bäst att åka till mormor en längre sväng innan vi åker till Gottland, jag och familjen + Linns sambo men han räknas väll som familj nu antar jag :)

Jaja min sommar började inte precis som jag hade tänkt mig. Verkligen inte och jag har sen gjort några snesteg. Snesteg som får mig att må sämre. Men fan nu måste man ju rycka upp sig och börja leva igen!!

Lots of love

/ $


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0