Helt okey hett?

Sitter på jobbet. Precis käkat så tog mig en lurare och stack till datan ( fast jag inte får :) ) Det är över 30 grader här inne och jag håller på att smälla av, känner verkligen för att byta byxor som alla andra här på jobbet har gjort. Dessutom jobbar vi en man kort idag med. Yippey?! Nja - men det funkar faktiskt skit bra. Bättre än igår när man jobbade med en surkärring som klagade hela tiden på vad man gjorde fast jag gjorde rätt. Schysst asså ;)

Jaja borde stänga ner innan chefen kommer till jobbet! Morsan will go crasy at me! Ja som en heldel vet så har man turen att ha sin egen mor som cheeeeeef! Sweeet va ! :D

See ya later, skriver mer ikväll!
Puss
/ $

Kommentarer
Postat av: petra

det är inget att bry sig om att hon där skäller ...hon skäller ju jämt och gärna på mej inget att bry sig om hon är skapt sån.....hahaha kram

2010-07-14 @ 06:41:33
Postat av: Sarah

Hahhaah jo du har så rätt Petra lilla ! :P

2010-07-14 @ 09:10:34
URL: http://sarawh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0