Ihopklistrade ögon och riiiiiktigt kissnödig!

Ääääckligt nyvaken och jävligt nervös. Ska åka in till stan för att shoppa med Caroline. Jag ska ju klippa mig halv 1. Tänk om jag inte passar i den frillan jag tänkt mig?! Gaaad! hahah men jag måste ju börja våga prova nya saker så första steget är väll mitt slitna hår. ;)

Idag är min första lediga dag ( en vardag ), eftersom jag ska jobba helg så får man en eller 2 dagar ledigt ist! Sen har jag bara 4 dagar kvar sen blir det LINKÖÖÖÖÖPING i c 2 veckor! Ska bli snuskigt skönt att komma hem till mormor och morfar igen!! :D Ska dessutom träffa några polare som tex Calle Blomqvist, vilken jag inte har träffat ORDENTlIGT på många år! Hahah bara lite snabbt på IKEA när han och hans familj var uppe i Uppsala och hjälpte syrran som skulle bosätta sig här! ;)

Aja skit samma jag måste börja göra mig iordning nu om jag ska lyckas komma iväg någon gång!
VAD SKAMAN HA FÖR KLÄDERPÅ SIG?!?!? :O

Lots of lóve
/$

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0