The life I didn't expect!

Tjollahoppsansa !

Helt sweet dag på jobbet faktiskt. Va 6 pers (ska egentligen vara 5) Så hade i princip ingenting att göra.. eller jo STÄDA!!! Jag och Oliver städa fan allt idag och om de säger att jag ska ställa mig och städa imorgon med så tar jag fan i mig livet mig, (livet suger ju iaf just nu).

Imorgon blir det att börja 7 och sluta 2. Sen direkt hem till Carro i Vassunda och vara en kort visit där tills lördag.
Sen på lördag ska jag in till stan för att träffa Björn. Får se vad som hittas på då. Baaad ofc! :) Har fan bara doppat mig en gång iår och det är alldeles för lite :O

Juuuste på onsdag blir det klippning, kort. sen är det bara clipsen som saknas :D!!


Måste slagga, ska ju upp kl 05:00 imorrn!

Pussen
/$

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0