Ut på upptäcktsfärd!

Jajamensan! Ni hörde rätt! Nu har jag entligen slutat jobba efter 5 intensiva veckor direkt efter skolan slutade. Sånu bär det av till Linköping/Kisa för att entligen få lite sommarlovs-känsla i kroppen. Kan även meddela om att jag är inte de minsta bun henner! Men det kändes skönt nä jag och Frida var och badade igår då en KRITVIT tjej kom fram till bryggan! hahahha har aldrig känt min så brun när jag egentligen är jätte vit!

Och det här med packningen går inte alls som jag hade tänkt mig... inte alls, verkligen. Min svarta BH är borta, hitta den verkligen inte. Min Ipod sladd är också borta så nu kommer jag inte kunna lyssna på musik heller, bara en liten bit av resan ner. nerre ud jag får fan krupp ! och inte fan får jag plats med alla saker i resväskan heller!! Jag behöver verkligen skaffa en större väska!!

Egentligen var det tänkt att jag skulle stanna kvar i linköping idag och träfa Calle och slagga hos mina sysslingars mamma. Men han kan inte. Så det blir iaf att slagga hos Anita sen kanske bara kanske träffa Martin imorgon. Men får se när Anna hade tänkt röra arslet och sätta sig på tåget och åka där ifrån..

Nu måste jag försöka leta reda på alla de sista grejorna och se till att jag har med mig allt!

Juste no internett när jag är hos mormor och morfar! Finns på mobilen! 

Lots of love
/$

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0