We are all winners

Oh my god, it is so hooooot outside. Och även i syrrans lägenhet. Sitter hemma hos henne. Kom hit igår så stack och badade i Gimodammen idag. Jag får en sån jävla panik utav att vara i sånt vatten och speciellt att veta att det har legat många döingar där :O Ahmen ahmen. Sitter nu och kollar på tv medans Linnsan sover och Ante spelar på datorn. När hon har vaknat ska hon få sminka mig sådär fint som hon brukar. Inte för att jag ska någonstans eller så men ibland är det faktiskt kuligt ^^

Allt folk börjar droppa hem från PL nu så nu är man ju inte ensam längre... faast jag har ju jobbet så det har ju inte spelat så större roll den här veckan ^^ Och nu jobbar jag bara två veckor till. Byter arbetsplats till frösan nu dom veckorna sen drar jag till Linköping/Kisa ett tag så jag kan få träffa mormor och morfar så funderar på att vara där upp mot en och en halv vecka eller två. Skulle sitta hur skönt som helst. Funderar även på att snacka med Calle så jag kan få träffa honom. Då blir det ju även mycket Linköping vilket gillar oerhört! :)

Aja men imorgon blir det jobb som vanligt sen blir det förhoppningsvis att träffa Emil när jag har slutat och när han kommit hem från Avesta. Saknar den lilla parveln!

Juste! Innan jag avslutar så måste jag bara berätta att för nån dag sen så drömde ´jag om den där komikern som är med i Solsidan... vad heter han... Johan Rehnborg :S Att han ringde mig när jag var i Uppsala, ville att jag skulle ta tåget in till Sthlm till hans lägenhet vilket jag gjorde. Sen bjöd han ut mig typ på en visning av nåt slag sen stack och åt middag. Är inte det LIIIIITE WEIRD :S ?!?! usch usch usch hahaha morsan garvade ihjäl sig när jag ska vilken persom jag drömde om. Och det roliga är att jag har inte sett nån film eller parlamentet eller solsidab på aaaas länge så det känns ju ur skumt ^^

Aja dax för smink och kika med på tv. Kanske hoppa i Linns säng men vet inte om jag vågar vara så elak riktigt ^^

Love you all

/ $

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0