Come on come on lets go!

Godagens!

Midsommarfirande i Örerund med massa peolpe. Absolut att det var mysigt till en början men mot slutet så spårar det ju alltid ur totalt. Men jag kan inte säga att min midsommar var dålig, det kan jag inte :)
Efter samma trassel med bussen och så så kom vi änligen på. Jag, Caroline och Caroline (Ja 2 st). Vaknade upp för ett tag sen så de stack för en stund sen. Så nu har jag planerat att köra en dag för min själv helt enkelt.

Jag sa köra helkroppsbehandling al'e Sarah special, vilket innebär vaxning,noppning,ansiktsbehandlingar och hår behandlingar, fotbad och klippning. Måla och fila naglar och jaa... jag kanske kommer på mer eftersom. Ju mer destå bättre ofc ;)

Men funderar även på om jag ska kolla film sen resten av dagen. Jag har visserligen släktingar hemma men wtf, de klarar sig med mor och far allt. Iaf så kanske de blir lite golf i eftermiddag om jag orkar. Är ju helt död från igår.

Jaja, sluttjatat nu måste jag fixa allt så jag blir klar ngon gång idag iaf ;)

Lots of love

/ $


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0