I have a dream, inside of me!

Kanon dag måste jag bara säga. Först till stan med mor och hem kom man med ett rosa linne till SM:et, hårfärg och en rosa hood tröja WEZC som mor va supergullig och köpte till mig :)

Efter en lugn men ändå hektisk för/eftermiddag åkte jag till Gimo för att träffa Bea som skulle färga mitt hår och på köpet fick jag Martin med som BTW kommer hit vid 1 helt random efter ringt mig 10 min efter jag kom där ifrån, Men det är skönt att få sova med sin pojkvän som inte gjorts på över en vecka (snart 2)

Bea är en awesome, störtskön människa att umgås med! En underbar människa! <3

Men men, man borde nog göra iordning sängen ( som btw ser ut som en katastro, som hela rummet ) så det inte bli allt för jobbigt att sova 2 st in ^^

Sammanfattning: Awesome dag med mor sen Bea. Och en pojkvän som helt random kommer om någon timme.
Loove to feel cared about!

Godnatt
Lot's of love

/ $

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0