It's not easy, not even for the best

Okay, lets see. Klockan är 9.00 och jag sitter o glor på Vakna med The voice med fiskbullar framför mig och det är skiiitjobbigt att äta. Ska egentligen vara i skolan nu på nationella i Matte A, men jag har ont och ser ut som ett freak. ( Tyckte till och med mamma ) Men jag MÅSTE åka in för tyskan i eftermiddag... annars får jag inte G på steg 1. Får väll göra som Daniel sa åt mig att göra, får dra på mig en burka.

I don't think SM kommer att gå så jävla bra eftersom  min svullnad inte går ner. Och de har deff inte läkt så kommer förmodligen börja tokblöda under vårat heat när vi dansar AJ AJ AJ

Nej men nu måste jag få  i mig någonting och borsta tänder och sminka mig.

See ya

Lots of love

/$

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0