Operation for all that metters

Wihoo! Sitter och kollar på våra bästa år nu innan jag åker in på operationen för visdomstanden. Inte så mysigt med stygn i munnen. Men de ända som kommer att kännas är väll när han sprutar in bedövningen. Jag har aldrig operarat mig förut eller fått någon form utav bedövning och skit men det kommer gå bra.

Jag har ett par trevliga kompisar iaf! Caroline och Lovisa kommer svänga förbi så jag inte är ensam efteråt. Mor följer iaf med ibörjan. Martin är ju i skolan så han kunde ju inte följa med men men jag klarar mig ^^

Jag kommer att få ha fräcka operationskläder. Oh yeah ;)

Wish me good luck bitches!

Lot's of love
/ $

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0