Things you knew I could laugt at

Ska man börja med att säga: "Som vanligt har jag raderat mina gamla inlägg"

Dagen har varit FRUKTANSVÄRD! Visst, vissa delar var helt okay som att umgås med Caroline. Men var till käkkirurgen. Ska opereras på måndag och surprise surprise så kan INGEN följa med mig trots det är min första operation. Far är i Kroatien, mor ska själv till sjukhuset, syster jobbar, pojkvän som ska käka på Romas och en bästa kompis som är rädd för sjukhus (hihi) Förband när man kommer hem också. Mor som tror att hon kan vitsa gör så jag gråter... Hur bra är man då på att dra ett skämt om man får personen att gråta. Jesús...


Ja, men visst nu ska smågriniga Sarah cykla ner till ICA och köpa lövbiff! Awesome gott det kommer att bli!

Lots of love

/$

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0