Fina tänder det här asså!

sitter på tandregleringen i uppsala och har världens huvudvärk sitter och väntar på att pappa ska komma för hanska prata med läkarna om att jag ska få ett inplantat vilket menas med att jag kommer behöva operera in en skruv med en krona på ist för att dra gluggen. och det betyder det med att jag inte kommer ha tandställningen mycke längre till. (har bara haft den i 3 månader än haha) så det ska bli skönt. har också varit hos sjukgymnaste  nyss. hon tyckte jag var ''fruktansvärt'' stel i nacke och axlar som gör att jag får den huvudvärk jag har haft i 3 veckor nu. så honmasserade mig vilket gjorde snuuuskigt ont och huvudvärken blev värre just då.!! aja jag ska dit dagen innan jag ska på ansiktsbehandling, 8 december.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0