Stress stress stress...

Sitter äntligen i soffan.... innan jag ska plugga. Ätit lasange och precis kommit hem från tandläkaren. Uffe tyckte mina tänder är skitsnygga nu och jag sköter dom jätte bra. Whohoo! Sen så ska jag operera mig. Han ska skära och sätta in en skruv i munnen med en krona så att jag kan ta ut tandställningen mycket tidigare!
Men back to stress...
Måndag -  Samhällsprov och engelska prov.
Tisdag - Sjukgymnasten 10:00 Tandregleringen 13:00 STRESSSSSS Sen tillbaka till skolan. In med Engelska uppgift
Onsdag: Specialpedagog med prov, tyska läxförhör. Dansträning, ev hem till Rebecka<3
Torsdag: In med engelska arbete. Ev Svenska eller matte prov.
Fredag: Bokföringsprov B kursen.
Lördag: Danstävling i Tierp våran egna tävling och hjälpa till där.
Söndag: Dansträning och marknad för att sälja flaskor ev.
Snälla faanskap görmin vecka BÄTTRE!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0