Tack för "krya" :s

Gosh vissa människor vill man bara slå ner! Helt seriöst. Jag mår verkligen inte alls bra. Jag har världens huvudvärk och det känns som jag ska spy vilken sekund som helst och helt plötsligt börjar folk gnabba på en. MEN HALLÅ?! Kan ni vänta tills man har ork att säga något? - Eller hoppar man på en sjukling för att de är för fega för att göra det när man är frisk. Jag orkar ju liksom inte säga ifrån saker nu. Säger, " visst men okey då" Bara för att slippa tjafset men ändå forsätter man?! SHIT KILL ME ASSÅ!

Kommentarer
Postat av: Carrooouw

Sv; Nej, precis. Enda gången jag flashar mina tuttar är i SiiMii för att få sisådär 1200 nya besökare varje gång och någon enstaka gång i baren för att få beställa fortare (skämt åsido).

Till vardags döljer jag mina så gott det går för jag vill att folk ska se mig i ögonen när dom pratar med mig och inte stirra på mina tuttar, men jag hatar att det ska behöva vara så. Så i bloggen kör jag motsatt, folk behöver lära sig att tänka till innan dom dömer folk.

2010-11-09 @ 17:34:31
URL: http://carrooouw.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0