Tyst! Prata inte med mig...

Enligt skosyster får jag inte prata för det kommer bara förstöra mina stämband ännu mera, farligt enligt henne så hon sa åt mig att skriva lappar till folk som pratar med mig men hur ska man kunna skriva lappar såfort jag ska säga någonting? Nej tack! Då pratar jag hellre. Jag tror bara att jag är hes och det kommer förmodligen gå över vilken dag som helst :)
Men sen har vi det där med min huvudvärk. Har haft huvudvärk i 2 veckor så skolsyster skulle ringa vårdcentralen åt mig. Men det är bara slöseri med tid. Personalen på vårdcentralen är verkligen JÄTTE dåliga... + att jag har inte tid att vara ifrån skolan något mera plus att jag ska till tandläkaren två dagar i rad nästa vecka.... och så har jag ju praktiskt taget varit borta i en och en halv vecka de senaste två veckorna så jag är efter en del i skolarbetet...
Jag ser dåligt. Jag har dålig hörsel. Jag får inte prata.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0