00:30

Man kanske borde gå och lägga dig? - Ska upp fasligt tidigt imorgon för att ta mig till Enköping på danstväling. Men herre hur även fast jag har snuskigt tråkigt så vill jag fan i mig inte sova?! - Hmm. Har mycke tankar som flyter runt såhär på småtimmarna. Släpp dom åt mig så kanske jag kan sova. Tack i förhand!
Men men det ska bli sjukt kul att tävla imorgon, har bara några saker till att fixa. Som tillexempel vilka trosor jag ska ha under de tajta byxorna. Boxers ( pieces ) är HELT uteslutet... Men tävlingskläderna är utvalda och kläderna jag ska ha under dan annars är också valda. Tänkte ha de jag köpte på stan idag :)
Jag bara äääälskar klackskorna jag köpte, dom är ursköna!
Men nu ska hungriga Sarah ta och hitta på någe.
Puss godnatti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0