Depression soon here

Fick mig en jävla tankeställare på bussen från jobbet... varför jag egentligen saknar den tryggheten som jag faktiskt gör. Jag vet inte varför, jag vill ju inte känna att jag vill ha den tryggheten ( men vill jag de ) hmm... ledsen gjorde det mig i alla fall. Känner att det är meningslöst att ens fortsätta tänka om det. Inget är som det var och det kommer det ju aldrig bli. Det vet jag ju, men endå... vad fan är det som ligger och gror så in åt helvete i hjärnan. För inte fan ligger det i hjärtat i alla fall, eller ? Nej det gör det inte, det ligger i hjärnan. Shit det låter som jag försöker övertyga mig själv. Är det de jag försöker göra?
Gud det är verkligen pain.
Jag vill ha tillbaka men vad fan äre jag vill ha tillbaka egentligen ? - Finns ju ingenting att sakna egentligen, eller ? - Jo det gör det nog. Just de där stunderna som var ofattbara ? - Var dom egentligen de ?  Varför går jag jämt tillbaka och funderar när det egentligen gör ont? - Nej fan jag vet inte om det gör ont eller inte. Vafan är detta ? Gosh så mycke frågor och absolut INGA svar.... Konstigt ? Nej inte precis va -.-

Kommentarer
Postat av: Anonym

vännen.. <3 finns alltid här för dig! bara så du vet <3

2010-10-31 @ 20:57:35
URL: http://rebjansson.blogg.se/
Postat av: Sarah

Tack hjärtat och du vet att jag alltid alltid kommer finnas för dig! <3

2010-10-31 @ 21:14:44
URL: http://sarawh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0