Företags ekonomi A

Precis gjort min första tenta i företagsekonomi A (eftersom jag tentar av den kursen, läser den på sidan av B kursen)
och det gick nog faktiskt riktigt bra. Svarade på i princip allt.
Nu sitter jag ist och mår illa. Har lektion vid 13:00... får väll lägga mig på bänken jag sitter på och sova en stund! Låter skönt. Btw så bor jag hos min syster i Gimo hela veckan. Dom har vid det här laget hämtat kattungen jag ska hjälpa till med medan syrran jobbar och min svåger Ante är bortrest! Ska bli mysigt. Är lite smårädd när jag inte känner katten och aldrig träffat den men efter några timmar går det ju bra. Den är ju ffs liten! PYTTELITEN! hihi
Puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0