Hemma kväll!

Som jag skrev har min dag spenderats med Carro i stan. Underbara människa!! ♡
När man kom hem vart det räkor, öl till de och ett glas vitt efter. :) Gooott! Men jag tror jag åt och satt förlänge. Shiiiit jag sprang runt som en galning och dampade loss för att jag inte viste vilken tröja jag skulle ha imorgon till tävlingen i Enköping. HELA min garderob ligger utkastat över HELA rummet. Jag letade i alla jävla garderober som finns i vårat hus. Jag seriös TOKSKREK för att jag var så arg, frustrerad och irriterad! Men Jag ringde syrran ifall hon hade en tröja jag kunde låna av henne (visserligen har jag S och hon L men vafan nått måste passa ) Men hon kom på att jag kunde använda mig gamla tröja som jag tävlat i förut och.. ja den är faktiskt snygg så det blev att ta den ill imorgon. Men jag säger verkligen, jag hade TOKDAMP. Stod verkligen och skrek att jag inte ville leva längre om jag inte tittade en tröja, att mitt liv är värdelöst och att jag vägrade tävla ! Hahah men det löste sig ju tillslut och jag är helt kolugn nu så ;)
Ska koppa poppcorn och slå på en film tänkte jag. Man kan ju fan inte åka iväg nånstans eller hitta på någon dagen innan en tävling -.-  Åker runt 7 tiden. Skriver säkert innan jag åker. Håller ju iaf statusen på facebook varm så ;)
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0