Irriterad, ännu en dag förstörd!

Man blir så fruktansvärt irriterad men på samma gång så jääävla ironiskt! Det finns människor (INGA jag tänker peka ut) i mitt liv som inte borde tillhöra mitt egna liv. De hör av sig när de vill något. Men smtalet innan kunde ha slutat med: "Jag tänker inte prata med dig igen" - "Ska det vara såhär så skiter jag i det" - Men va faaan om ni en gång sagt nått sånt sluta skriv då!? Kom inte tillbaka igen! Vad vill ni ha egentligen? Shit, jag har äntligen börjat kunna säga från när jag inte vill eller när jag tycker något är fel och tydligen gillar inte folk det med mig. Att jag äntligen börjat stå upp för mig själv.
Snälla låt mig göra mina egna val i livet. Har ni fatta det som att jag inte vill när jag har SAGT IFRÅN, förstå då att det jag säger, att du ska lyssna på. Säger ni, du finns inte i mitt liv längre , och jag inte bryr mig. Then FINE! Låt mig vara! Gosh!
/ S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0