Onsdagar är fucked up

Tjääna tjäna! Det är onsdag, småduggar och en aning värdelöst. Som jag har skrivit tidigare så har jag knappt lektioner på onsdagar. Har idrott till 20 över 11 sen har jag hål till 3. Borde alltid plugga de tiderna men ibland blir det inte som jag tänkt. Men måste verkligen sätta mig med matte B. Har även en engelska bok jag ska ha skrivit om till på fredag. Måste läsa ut de jag ska ha läst tills dess.
Men jag ska även till specialpedagogen på skolan. Pga min läsning. Känns lite pinsamt att erkänna en sak. Men jag har ju brister och det tyder väll bara på att jag är mänsklig och har mina fel?!
Gårdagen var inte mycket bättre än vad den är idag. Jag kommer 20 i 9 till skolan och ska ha matte kvart i 10. Men runt 20 i får jag reda på att den lektionen är inställd. Så då skulle jag ha nästa lektion kl 1 men får reda på att den också är inställd. Jag fick en irriterande håla och en irriterande Sarah... Men sen vid 2 var det att jobba med företaget. Sen efter de så får jag reda på att våran samhällslärare inte heller är i skolan. Vilken jävla skitdag jag hade igår. Var så fruktansvärt irriterad på allt och alla. Jag ber om ursäkt för de som drabbades!!
Men nu ska jag allt ta tag i matten en stund sen kanske kolla lite på film hade jag tänkt... OCH sen iväg till specialpedagogen och prata med henne hade jag tänkt.
Puss hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0