Wolliiboolliiee

Haaay :) Jag ska nog börja bara om gårdagen. Vi, jag, Arvid, Niclas och Ellen åkte på en liten roadtrip till Motala för danstävling. Ingen bra placering precis eftersom vi kom 6a tillsammans med 3 andra par och där med kom vi sist som de tre andra paren. Men vi hade det mysigt tillsammans iaf :)
Idag va det att sova till 11. Inte alls länge som jag brukar göra men ville inte slösa hela dagen. vart att skjuta med geväret en stund sen åka ner till dansträningen. Det var bara Arvid och jag på dansträningen så fick extra hjälp och dessutom fick vi lära oss graciös foxtrot. Så fruktansvärt kul det är :) Så det var helt lyckat kan jag säga!
Ska käka appelsin nu och kika på How I Met Your Mother!
Seeya
Puss
/ S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0