INLÄGG FRÅN I FREDAGS!

Jajamänsan, nu är det fredag. Sitter i skolan, har håla. Väntar på att svenskan ska börja sen har jag data-bild som slutar 15:10 och då har jag heeeelg! Gud så skönt!

Ja men iaf. Igår var jag till stan med Beckis, som fyllde 18 då :D ( GRATTIS IGEN HJÄRTAT!<3 ) Sprang runt på stan och hon shoppa en heeel del kläder och 3 tröjor tack vare mig ^^ Säger ju de, ibland är jag bra som shoppingassistent. Även fast jag själv inte har den finaste stilen kanske ;)
Sååå jag fick helt enkelt skolka från matten annars hade jag aldrig kunnat tagit mig in till stan innan hon skulle behöva åka hem. Hade Samhäll B till 20 över 11, sen skulle jag ha håla och vänta på en 40 min lång mattelektion så jag sket i de och fick skjuts av Arvid ( min danspartiner ) ner till stationen annars hade jag väll kommit en timme eller halv timme senare. Så bestämde mig för att helt enkelt strunta i matten och plugga ikapp de 40 min nån annan gång ist.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0