Sa ju de!

På äckligt jävla grishumör nu igen! Att just en liten svinig sak kan förstöra så himla mycket. Men nu är det klar vad jag ska tycka och tänka! Den saken är helt klart! Så fucked up att man kan gråta även fast det inte finns något kvar. Inget.. inget kvar att älska eller tycka om. Inget att hålla eller ens ge en tanke åt. Att man ska vara så dum.
Jag älskar dig men det är inte kärlekskänslor längre så jag vet inte vad det är.... kanske inte älskar egentligen utan bara är sårad fortfarande... känns som att så mycket varit en lögn. Har det de? - Vet inte hur jag ska klara det här... flera månader sen och fortfarande känns det... hur fan är den saken möjlig nu när man vet så mycket mer om hur du är... Du vet att jag inte blir arg eller sur för mycket så du vet själv att något står helt sanslöst fel om jag är sur på dig... men är jag verkligen sur? - Kanske snarare mer är besvikelsen som skymtar i ögonen och själ.
Du har märkt mitt hjärta med ett svart hål. Inget positivt hål- Men när har ett hål nånsin varit positivt? Någon gång kommer det att läka eller så gör det de helt enkelt inte det. Hålet får fyllas med något som inte gör mig besviken hela tiden...
Pizzzz
/Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0