Vaknat - På dåligt humör

Usch jag hatar när man precis vaknat upp och är på enormt dåligt humör. Dagen kommer bli tuff att ta sig genom, det känner jag.
Men ska hålla minen uppe för ska få träffa min älskade Caroline som jag inte träffat ordentligt på evigheter så det ska bli skönt. Få prata ut sig lite liksom.
Dessutom saknar jag min Beckis otroligt mycket :(
Aja men dagen ser alltså ut följande: Göra i ordning sig för in till stan. Träffa min Caroline, snacka skit och fika. Gå runt lite på stan och om det regnar får vi väll ta stadsbussen in till Gränby. Hem till Alunda och städa mitt rum sen vette fan vad som ska häda faktiskt. Vill ju träffa min Beckis men tror inte hon har tid idag :(
Dags att börja klä på dig och käka frulle!
Puss
/ Sarah


"Jag blir aldrig svartsjuk när jag ser mina ex med nya dejter, för mina föräldrar lärde mig att man ska ge sina begagnade leksaker till mindre lyckligt lottade människor..." AWSOME :D


Kommentarer
Postat av: Rebecka :)

I love u :)<3

2010-10-04 @ 08:36:33
URL: http://rebjansson.blogg.se/
Postat av: Sarah

jag älskar DIG <3

2010-10-13 @ 07:29:16
URL: http://sarawh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0