Jobb! <3

God kväll!
Jag har glömt att nämna en sak. Jag har fått ett nytt jobb. Eller ja ett till, på Åsa och modekläder i Uppsala. Helt okey faktiskt! Jobbar som butiksbiträde och det är ett väldigt socialt jobb så det passar ju mig utmärkt! Va och jobbade där idag samt alla lördagar i sommar och nu på Valborg men det är sköna tider, 10-14 så det är inte långa pass som jag är van med så det är skönt.
Ska upp och jobba imorgon med men imorgon blir det Östhammar på Solgården som vanlit, ( kanske man kan säga ) Är skit trött och as grinig, eller känner mig det iaf så ska bomma igen datorn, kind of, och lägga mig. Eller se klart Juno först sen sova, börjar halv 9 och slutar 6... GREAT!

Se varje dag som en möjlighet, du vet att du kan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0