Länge sen sist!

Kan ju börja med att säga att det var ett tag sen jag skrev. Kan man skylla på för att jag har mycket att göra men inget att skriva?! Nja... har tänkt många gånger men aldrig kännt efter om vad jag vill skriva om. Känns inte som att så mycket händer i vardagen längre. 
Vart jätte glad när en polare kom fram och fråga varför jag aldrig skriver i bloggen längre och att hon läser den.
Jag kan säga att det känns ganska meningslöst att skriva när man inte vet om folk läser.
Visst när jag väl skriver varje dag så har jag väll 100 läsare per dag kanske :)
Så man kanske borde börja igen nu när man vet lite iaf :)
På senaste tiden har jag fyllt 18. Har tatuerat mig, har påsklov, UF mässa, varit på operation och... haha jaa...
jag får väll förklara
senare i detaljer :)
Men her I go again! :)

Trust is not so hard as you think. You just have to believe it's a good thing.
Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0