Alla hjärtans dag!

Alla hjärtans dag är överskattat! Eller så är det bara för att jag aldrig har någon att dela den dagen med ^^ Sorgset eller hur? Tasch what tha fuck jag är bara 18 år (soon iaf) Haha. Men livet är som det är. Men hade inte skadat att få ett dussin rosor och lite choklad?! Kan ju inte precis köpa det till mig själv. DET skulle vara ledsamt xD

Men det känns lite som att alla hjärtans dag bara är för par. Vill man att lonely människor
ska känna sig ännu mer ensamma eller ?! :P

Skolan var rätt chill idag iaf. Hade enegska redovisning som gick hyffsat och massa ekonomilektioner och naturkunskap. Skulle ha fikat med Fille också men killen va så trött att han var tvungen att sova ^^
Anyhow! Glad alla jobbiga hjärtas dag från en ensam jävel ;)
<3

Hoppas ni har en bättre alla hjärtans dag än vad jag har haft! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0