Far min är en retsticka!

Jaa... glömde berätta. Far var till Gävle och jobbade idag med några kunder, I think it was. Så vart dom bjudna på en ishockey match.. och vet ni vilka Brynäs spelade mot eller?! Nej men ofc mitt favorit lag (pappas också) LHC! Fattar ni vad SUR jag blev eller?! Jag fick fan inte följa med heller. Så han satt och tog kort och mms:a mig dem och ringde stup i ett bara för att jag skulle höra ljudet och OFC (igen) så ringde han PRECIS när LHC gjorde mål! MOOORRR GRRRR!!!

Usch jg var så sur på honom och inte nog med de så har han fått en förfrågan om han ska med till USA. och jag får inte heller följa med då!!! AAAHHH!!! JAG VILL TILL USA!!! Texas är det visserligen but still!! USA MOTHER FUCKER!!

Jag blir totalt less... jag ska fan skaffa mig ett jöbb så jag kan få resa mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0