I min ensamhet...

Sitter i skolan och väntar på nästa lektion som inte börjar för än om en.. timme kanske om inte mer. Alla har lektion utom jag så, fuuun life man har då?!

Jag fryser och svinhungrig. Fick ingen mat i skolan idag... så sen blir det bara att brassa med mat och godis när jag kommer hem och ikväll...

hade svenska redovisning också. vi va tre som redovisade och totalt var vi 6 pers i klassrummet och två av tre hade argument för abort... och jag var en ut av dom! hahah fuuun men skit smma. Dagen började bra sen sjönk den ORDENTLIGT när jag inte fick min mat...

Fick skjuts av Niclas till skolan idag och snappade upp Mikkis på vägen! Så precis när vi kommer in på parkeringen i skolan och Niclas drar på världens jävla sladd ( as kul ) så står min mamma där. Haha varför just då?! Hon gav en utskällning till Niclas men med massa ironi! Hahah, I love my mommy!

ikv'll blir det slapp fredag med min mor och far!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0