Samma vanliga skit!

Sitter som vanligt med Mikkis i biblioteket och får sällskap av Ceasar och Daniel...

Andra skolbussen i morse kom aldrig så kom för sent till skolan 40 min bara för att jag vart tvungen tt ta 811. Och på engelskan ska klassen göra prov förutom jag och Mikkis för vi ska göra det imorgon så jag har bara 40 mins matte senare... wtf det bli alltså några lektioner. Helt värdelös dag i min egen smak fan ;) hhaha

Ikväll är det uppvisning i Alundas idrottshall under pausen i En innebanymatch. Well well tror det är 20 över 8 vi ska dansa så YOU GOTTA BE THERE!!!

Aja what ever ska vara lite social nu, inte percis för att dom andra är det men vafan man måste ju göra gott intryck på människor i omgivningen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0