Trött blött hår och sjukgymnast!

Hejsan! Har preis vaknat av min 11 timmars sömn, vilket jag verkligen inte är van med utan snarare 5-6. Somnade 8 igår kväll. Låg och sov på soffan sen ville mor att jag skulle sägga mig i sängen. Såg knappt min väg så slog huvudet i dörren... jag HATAR att resa mig och byta plats när jag sover. Det går ju fan bara inte..
Aja nu har jag iaf duschat. Ska till sjukgymnasten snart sen ska jag vidare till skolan och idrott. Det är bara 3 lektioner idag och kommer missa halva, idrotten :( men men what to do?
Har dansträning ikväll också. Men barnen, två grupper sen oss själv också! Ska bli skönt, får se hur jag lyckas med de :) Aja nu har jag ääkcligt brottom såg jag. Ska gå om en kvart oc jag har inte ens fönat håret eller sminkat mig... LYCKAT SARAH, LYCKAT!!
Love you peeps!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0