Feelings, that can not change

Jag är en tjej som får lätt ångest. Vi börjar skolan imorgon och jag får totalångest och panik. När jag hör ordet matte får jag ångest igen och mår så jävla dåligt. När någon säger matte, pratar om ett prov man ska ha eller har haft vill jag bara försvinna. Eller åtminstone hålla för öronen eller gå där ifrån.
Jag är helt enkelt en tjej som är orolig och stressad för allt i skolan. Och när jag stressad så jobbar jag inte mera utan jag... säckar ihop totalt. Jag skiter i allt och det blir som ett enda stort tomrum. Fattar inte vad som händer. Men en sak är att jag är GALET less på plugg nu.
Spelar ingen roll att jag har haft några veckors jullov. Jag är bara totalt less. Vill börja jobba på heltid nu. Jag har fan i mej bestämt att jag ska ta ett sabbats år och bara åka någonstans efter studenten. Det är visserligen om ett och ett halvt år från och med nu men vad spelar det för roll? Jag har bestämt mig. Jag har aldrig vart en tjej som gillar allt plugga. Och gymnasie ämnen är inget jag vill läsa så inte konstigt att jag inte tycker det är något kul, blir stressad och får ångest. Nej nu tycker jag att det får räcka med plugg och skola för mig. Tycker jag kan få ta studenten nu till sommaren ist! That is a good idea!
Puss puss från en helt galet less Sarah!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0