Give me some more!

Hej hopp "sommar snopp"!
Gårdagen var helt lyckat! Var hem till Joackim i Uppsala Tsm med Carro, Jacke, Pontus och Lovisa. Lagade middag, käkade efterrätt. Kolla film, satt och snackade. Mysigt! :)
Tror dock att jag är lilla mamma anka i gänget haha. Alltid jag som måste få dom att röra på påkarna annars händer aldrig någonting. Som till exempel när vi skulle handla mat på Willys. Det var ju jag som va tvungen att tvinga alla framåt och ta initiativet att hämta alla varor mm. Hahah men men jag kanske smågillar den rollen?! - Måste småträna inför barnen ;) hahah
Carro åkte med till Alunda igår kväll. Kom hem strax efter 1. Var skit trött men blev iaf datorn en stund innan slaggen hihi :)
Här kommer söta bilder från igår ^^

Trötta gänget i soffan i Salabacke, tror alla deckade för en stund haha!

Jag märkte hålen i mina leggings! Ser lite småfull ut haha!

Duck lips :)

På rymmen med förstora skor och alllldeles förtrött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0