Helvetes morgon!

Blir inte alls ett " god morgon,godmorgon " idag inte. Fy fan så jävla trött jag är. Har gått upp 75 min förtidigt idag. Ska in till sjukhuset i Uppsala och röntga bihålorna. Å Pappa kunde inte skjutsa mig fast han sa att han skulle göra de! Han ska till Skeläfte och sa " Nej det har du aldrig sagt till mig " Fast han va med på tidigare besök. Grrr så nu måste jag åka super tidigt bara för det :S
Är på jätte grinigt humör så vette fan om det kommer vara så jävla kul i min omgivning idag. Funderar på att åka hem efter röntgen och sova. Ja, det låter som en idé de!
Men nej nu måste jag stiga upp ur min extremt sköna säng och sätta igång -.- Ska åla med 7 bussen :O
Grinar illa fan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0