Nyår, underbart att leva!

Hade en underbar nyårsafton detta år. Den firades med min finaste Rebecka! Hela dagen gick åt att fixa iordning oss och den tiden behövdes kan man lugnt säga och resultatet vart fin fint! festandet vart hemma hos Olof i Norrtälje med massa gamla forsmarkare. Började med mycket trevlig middag och sammanlagt var vi 9 st.
Vid 12 slaget gick vi till någon annan fest och jag lovar, det är INTE kul att gå ute i "snöstorm" i nylonisar, kort klänning och converse! Men helt enkelt värt de. Nyårspuss gick till Olof och Rebecka! No suprise there om man säger så ;)
Kvällens absolut bästa var att Rebecka fann sin fina prins Christopher än en gång! Värmer i hjärtat att se sådan kärlek! <3
Kvällens diss var nog att jag fick se några penisar för mycket!!
Rebecka var underbart vacker i sin svarta klänning med lila band knuten runt midjan!
Håret vollat och plattat! Underbart fin om jag får säga det själv!

Jag med min vinröda - lite lila klänning (syns ej rätta färg på bilden) från JC.
Vågat hår och ögonskuggan samma färg som klänningen. Helt nöjd!
Black Eyed Peas – My Humps

Kommentarer
Postat av: Caroline

Va fin du var gumman! <3

2011-01-05 @ 13:36:16
URL: http://carolinemmsvensson.blogg.se/
Postat av: Sarah

Tack mitt hjärta! <3

2011-01-05 @ 13:37:58
URL: http://sarawh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0