Operation!

Precis kommit hem från sjukhuset. Har fortfarande bedövning i halsen. Och varför har jag de? Jo för läkaren skulle kära upp en kamera i näsan på mig och då var hon tvungen att lägga bedövning i näsan som också hamnade i halsen och grejen var att den där "bedövningen" hjälpte inte ett skvatt så när hon tröck upp den där låååånga grejsen i näsan så gjorde de lik förbannat ont i alla fall!
Men jag står iaf i kö nu för operation. Dom ska bränna bort slemhinnor eller vafan det är uppe i näsan. Men hellre de än att gå runt så här hela livet så lite glad är jag.
Ska också på infektions avdelningen på sjukhuset för se varför jag är sjuk hela tiden ( bara jag inte har cancer eller något sånt ). Sen ska jag också på nån bihåles röntgen. Få se om de sitter nått skit där med.
Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0