Smaskens!

Hejsan!
Jaja, jag har börjat med GI men det är fan lördag idag så ska käka feeeta semlan sen! Min syster och hennes pojkvän Fredrik är här så de var söta och gick för att handla ;)
Ikväll blir det underbara middag igen! Gänget ska käka middag hemma hos Joakim i Uppsala så det ska bli awesome som vanligt. Som tradition ska jag och Carro laga maten, min älskade unge!!
Va in till stan igår. Handlade ett linne, 3 par trosor, foundation, puder, rouge, 3 ögonskuggor och läppglans :)
Fick nån jävla knäpp också. Var in till Silver & sånt bara för att kolla på smycken. FIck syn på att de fortfarande tar hål i öron så jag helt plötsligt utan att tänka så gick jag fram till kassören och bad om ett i brosket. Fyyy så busig jag är ^^ hahha
Aja ska nog kika lite film nu sen semla :)
PUSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0