Som vanligt, skola

Sitter i S huset i skolan och ska försöka skriva svenska arbetet om argument. Har valt att argumentera för abort. Vilket jag har gjort förut så varför inte förfriska minnena och prata om det igen. Gjorde det i grundskolan så spelar ingen roll nu.
Det är äntligen fredag så det menas med FREDAGSMYS. Mor och far ska på någon musik grej i Uppsala och kommer inte hem för än 11 och jag ska då passa på att ta en myskväll för mig själv hemma. Ska bli såå skönt men sen kanske det inte är det roligaste att vara mörkrädd och sitta hemma i de... Kanske kan ringa syrran och fråga om hur hon jobbar idag och om hon inte ska göra något speciellt så att jag kanske kan komma hem till henne och brother in law ;)
Ska kanske börja jobba nu så skriver mer ikväll, om jag har nått att säga ;)
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0