Vecka efter vecka

Hej hopp!
Imorgon är det ny vecka och nya möjligheter?! Ehm haha nja veckan ser ut följande:
Måndag: Skolan börjar 08:40 och slutar 15:00 Sen har jag träning Body Balance

Tisdag: Blir det sjukhuset som vanligt men denna gång röntgen. Man tänkte " perfekt nu har jag sovmorgon till 11:50 men nej nej då ska jag vara på sjukhuset i UPPSALA kl: 08:30 :S gosh sen har jag modellmöte också.

Onsdag: Helt normal skoldag. Sen 2 kurser med barn sen träna själv sen förmodligen till Beckis sen slagga hos syster.
Torsdag: Blir det stress på förmiddagen. Ska till sjukgymnasten kvart över 11 sen tillbaka till skolan. På kvällen blir de boxning.
Fredag: Hoppas jag på en lugnt kväll iaf. Men får se vad som dyker opp :)
Lördag: Middag med polarna i stan förmodlien
Söndag: Dansträning och MASSA plugg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0